Prawo
Naprawdę wierzymy w moc koreańskich tradycji pielęgnacji skóry – dlatego założyliśmy Yepoda. Tworzymy tylko produkty, co do których jesteśmy w 100% przekonani. Ponieważ sami kochamy te produkty i używamy ich codziennie, wierzymy, że Ty również je pokochasz! Dlatego oferujemy 30-dniową gwarancję zwrotu pieniędzy, jeśli z jakiegokolwiek powodu nie będziesz zadowolony z naszych produktów.
Możesz zwrócić nam otwarty i używany produkt w ciągu 30 dni od daty zakupu, a my zwrócimy Ci pełną kwotę zakupu.
Jak działa 30-dniowa gwarancja zwrotu pieniędzy
- Twoja prośba o zwrot pieniędzy musi dotrzeć do nas w ciągu 30 dni od daty zakupu. Po prostu napisz do nas e-mail na adres support@yepoda.com, zawierając:
- Twoją prośbę o zwrot ceny zakupu i wadliwego produktu
- Twój numer zamówienia
- Powód zwrotu (Twoja opinia pomoże nam udoskonalić nasze produkty i usługi)
-
Odeślij nam produkt wraz z akcesoriami, bezpiecznie zapakowany w oryginalne pudełko, na podany adres.
Zalecamy wysłanie paczki jako przesyłki ubezpieczonej z linkiem do śledzenia. Należy pamiętać, że nie możemy zwrócić Ci pieniędzy za produkt, który zaginął w przesyłce z powodu metody wysyłki bez ubezpieczenia. Należy pamiętać, że nie możemy zwrócić Ci pieniędzy za koszty wysyłki zwrotnej. - Gdy tylko otrzymamy i sprawdzimy towar, powiadomimy Cię e-mailem o Twoim zwrocie.
- Po zaakceptowaniu wniosku zwrócimy Ci kwotę zakupu przy użyciu pierwotnej metody płatności, której użyłeś do opłacenia zamówienia.
30-dniowa gwarancja zwrotu pieniędzy nie wpływa ani nie ogranicza Twoich praw jako klienta na mocy ustawowej gwarancji i Twojego prawa do odstąpienia od umowy. Więcej informacji na temat prawa do odstąpienia od umowy znajdziesz w naszej polityce zwrotów .
Oferta ważna jest jednorazowo dla każdego klienta, na każdy produkt.
Wyłączone z gwarancji zwrotu pieniędzy
- Produkty puste lub nadmiernie eksploatowane.
- Koszty wysyłki.
- Próbki produktów.