Prawo
Zasady zwrotu
Jeśli nie jesteś zadowolony z otrzymanych produktów, możesz je zawsze zwrócić w ciągu 30 dni.
Jeśli chcesz dokonać zwrotu, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, postępując zgodnie z poniższymi wskazówkami, a wkrótce się z Tobą skontaktujemy.
Prosimy nie odsyłać przesyłki bez wcześniejszego skontaktowania się z nami!
Nieprawidłowy lub uszkodzony produkt
Jeśli otrzymałeś nieprawidłowy lub uszkodzony produkt, bardzo nam przykro! Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, podając numer zamówienia i zdjęcia wadliwych produktów, a my zajmiemy się tym tak szybko, jak to możliwe. Zgłoś to nam w ciągu 30 dni od momentu otrzymania przesyłki.
Inne problemy
Jeśli masz jakiekolwiek inne pytania dotyczące naszego produktu, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta , podając numer zamówienia, a my postaramy się pomóc Ci jak najszybciej.
Prawo odstąpienia od umowy
I. Prawo odstąpienia od umowy
Masz prawo odstąpić od niniejszej umowy w ciągu 30 dni, bez podania przyczyny. Okres odstąpienia wynosi 30 dni od dnia, w którym Ty lub osoba trzecia wskazana przez Ciebie, która nie jest przewoźnikiem, weszła w posiadanie ostatniego towaru.
Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, musisz poinformować nas (Yepoda GmbH - hi@yepoda.com) za pośrednictwem czytelnego przekazu (np. w liście wysłanym e-mailem) o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy. W tym celu możesz – ale nie musisz – skorzystać z poniższego przykładowego formularza odstąpienia od umowy.
Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, wysłać informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
II. Konsekwencje odstąpienia
Jeśli odstąpisz od niniejszej umowy, musimy zwrócić Ci wszelkie otrzymane od Ciebie płatności, w tym koszty dostawy (z wyjątkiem wszelkich dodatkowych kosztów wynikających z faktu, że wybrałeś inny rodzaj dostawy niż najtańsza standardowa opcja dostawy oferowana przez nas), bez zbędnej zwłoki i nie później niż 30 dni od dnia otrzymania od Ciebie powiadomienia o odstąpieniu od niniejszej umowy. W przypadku tego zwrotu, o ile wyraźnie nie uzgodniono z inaczej, użyjemy tej samej metody płatności, której użyłeś do pierwotnej transakcji; w żadnym wypadku nie zostaniesz obciążony opłatą za ten zwrot.
Możemy odmówić zwrotu płatności do czasu otrzymania towarów lub do czasu dostarczenia nam dowodu ich odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Należy zwrócić lub przekazać nam towary bez zbędnej zwłoki, a w każdym razie nie później niż 30 dni od dnia, w którym powiadomisz nas o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin uważa się za dotrzymany, jeżeli odeślesz towary przed upływem 30-dniowego okresu.
Poniesiemy koszt zwrotu towarów, jeśli zwrócisz towary z oferowanymi przez nas etykietami zwrotnymi. We wszystkich innych przypadkach poniesiesz bezpośrednie koszty zwrotu towarów.
Odpowiadasz za jakiekolwiek zmniejszenie wartości towarów tylko w przypadku, gdy zmniejszenie to jest wynikiem korzystania z towarów w sposób inny niż było to konieczne do sprawdzenia ich stanu, cech i funkcjonalności.
Wzór formularza odstąpienia od umowy
Jeżeli chcesz odstąpić od umowy, wypełnij poniższy formularz i odeślij go na adres:
Yepoda GmbH
hi@yepoda.com
Niniejszym odstępuję/odstępujemy(*) od umowy zawartej przeze mnie/nas(*) dnia
zakup następujących towarów (*)/świadczenie następujących usług (*)
________________________________________________________________________________
Zamówiono dnia (*)/otrzymano dnia (*):
________________________________________________________________________________
Nazwa klienta(ów):
________________________________________________________________________________
Adres klienta(ów):
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
Podpis klienta(ów), data
(*) Niepotrzebne skreślić.