Receive a [discount_code_value] discount with the code:

K-Beauty for you. No compromises.

K-Beauty for you. No compromises.

K-Beauty for you. No compromises.

K-Beauty for you. No compromises.

K-Beauty for you. No compromises.

0

Często zadawane pytania

Skontaktuj się z nami

Wysyłka

Jak mogę śledzić swoje zamówienie?

Gdy tylko Twoje zamówienie będzie gotowe do dostawy, otrzymasz e-mail z potwierdzeniem wysyłki i kodem śledzenia. Dzięki temu możesz śledzić swoje zamówienie w dowolnym momencie.

Jak długo będę czekać na realizację zamówienia?

Po złożeniu zamówienia nasz magazyn przygotowuje je do dostawy. Gdy zamówienie będzie gotowe do dostawy, otrzymasz e-mail z potwierdzeniem wysyłki.


W Niemczech zamówienie zostanie dostarczone w ciągu 2–4 dni roboczych.


W innych krajach UE zamówienie zostanie dostarczone w ciągu 3–7 dni roboczych.

Czasami, ze względu na duże zapotrzebowanie, doręczenie przesyłki może potrwać trochę dłużej. Zawsze aktualizujemy aktualne czasy wysyłki dla każdego produktu bezpośrednio obok informacji o produkcie i informujemy Cię e-mailem, jeśli coś zmieni się w Twoim zamówieniu.

Skąd pochodzi moja przesyłka i jaka firma ją dostarcza?

Przesyłka zostanie wysłana z naszego magazynu w Berlinie. Wszystkie zamówienia wysyłamy w sposób neutralny dla klimatu za pośrednictwem DHL GoGreen.

Do jakich krajów dostarcza Yepoda?

Yepoda obecnie realizuje dostawy do wszystkich krajów UE i Szwajcarii.

Zawsze jesteśmy otwarci na Twoje sugestie, więc daj nam znać, dokąd chciałbyś nas wysłać, a my zobaczymy, co możemy zrobić w przyszłości.

Jakie są koszty dostawy?

Polska: Koszt wysyłki wynosi 13.99 zł. Jeśli zamówisz za więcej niż 169 zł, dostawa będzie bezpłatna.

Co mogę zrobić, jeśli nie otrzymałem zamówienia w obiecanym terminie dostawy?

Sprawdź informacje o śledzeniu, aby zobaczyć, czy Twoja paczka jest nadal dostępna do doręczenia lub została dostarczona do Twojego sąsiada. Jeśli nie, a Twoje informacje o śledzeniu nie zostały zaktualizowane przez ostatnie 5 dni, skontaktuj się z nami tutaj.

Otrzymałem przesyłkę, ale brakuje w niej niektórych artykułów.

Przepraszamy za niedogodności. Jeśli brakuje Ci niektórych produktów, daj nam znać tutaj, a my na pewno się tym zajmiemy.

Czy mogę zmienić adres dostawy po złożeniu zamówienia?

Zazwyczaj nie możemy edytować ani aktualizować Twojego adresu wysyłki po przetworzeniu zamówienia. Zawsze możesz się z nami skontaktować, aby sprawdzić, co możemy dla Ciebie zrobić.

Zwroty

Otrzymałem uszkodzone przedmioty. Co mogę zrobić?

Bardzo nam przykro, że otrzymałeś uszkodzony przedmiot. Niestety, czasami paczki ulegają uszkodzeniu podczas dostawy. Skontaktuj się z nami tutaj, a my zajmiemy się resztą.

Czy mogę zwrócić mój produkt?

Przykro nam, że chcesz zwrócić produkt.
Masz 30 dni na zwrot uszkodzonych lub nieprawidłowych produktów od momentu otrzymania zamówienia. W takim przypadku prosimy o przesłanie numeru zamówienia i zdjęć do naszego działu obsługi klienta. Więcej informacji na ten temat można znaleźć tutaj.

Jeśli masz jakiekolwiek pytania, na przykład dotyczące zwrotu otwartych produktów, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta .

Co mogę zrobić, jeśli paczka została odesłana do nadawcy?

Jeśli z informacji o śledzeniu przesyłki wynika, że ​​została ona odesłana do nadawcy, może to oznaczać, że adres jest błędny lub niekompletny.
Skontaktuj się z nami tutaj i podaj nam numer zamówienia, kod śledzenia i pełny adres (imię i nazwisko odbiorcy powinno być identyczne z imieniem i nazwiskiem na skrzynce pocztowej). Wkrótce wyślemy Ci nową paczkę.

Proces zamówienia

Jak mogę złożyć zamówienie?

1. Umieść produkty, które chcesz zamówić, w koszyku.

Pod każdym produktem zobaczysz różowy przycisk o nazwie „Dodaj do koszyka”. Kliknij go, aby umieścić w koszyku przedmiot, który chcesz kupić. Zawsze możesz zaktualizować przedmioty w koszyku, zmieniając ilość zamówienia, dodając lub usuwając przedmioty. Upewnij się, że w koszyku są tylko przedmioty, które faktycznie chcesz kupić, zanim przejdziesz do dalszej części procesu zamawiania.

2. Kasa

Możesz zawsze zobaczyć swój koszyk w prawym górnym rogu strony. Po kliknięciu na niego, przejdziesz do strony płatności, gdzie możesz dokończyć zamówienie. Jeśli masz kod kuponu, możesz go tutaj zastosować. Jeśli masz już konto klienta, możesz zalogować się za pomocą swojego adresu e-mail i hasła. W przeciwnym razie możesz zarejestrować się jako nowy klient, klikając pole u dołu strony lub złożyć zamówienie bez tworzenia konta klienta. Oczywiście, Twoje dane są u nas bezpieczne i udostępniamy je tylko partnerom, którzy wspierają nas w dostarczaniu Ci produktu. Domyślnie używamy również Twojego adresu faktury jako adresu wysyłki. Jeśli chcesz, aby Twoje zamówienie zostało wysłane na inny adres, wybierz „Wyślij na inny adres” i wprowadź tutaj adres wysyłki. Następnie wybierz preferowaną metodę płatności.

3. Zakończ zamówienie


Po potwierdzeniu wszystkich informacji i przeczytaniu oraz zaakceptowaniu warunków wypłaty oraz naszego Ogólnego Regulaminu możesz dokończyć zamówienie. Kliknij „Złóż zamówienie”, aby je wysłać. Upewnimy się, że otrzymasz je tak szybko, jak to możliwe!

Jak mogę wykorzystać kupon rabatowy?

Możesz wykorzystać kupon rabatowy bezpośrednio w koszyku. Jeśli chcesz złożyć zamówienie na laptopie lub komputerze, możesz zobaczyć pole kodu kuponu po prawej stronie obok podsumowania zamówienia. Jeśli chcesz złożyć zamówienie z urządzenia mobilnego, kliknij podsumowanie zamówienia, a pojawi się pole kodu kuponu. Wprowadź kod kuponu i kliknij „zastosuj”. Kwota zamówienia zostanie automatycznie zaktualizowana. Nie można użyć wielu kodów kuponów dla jednego zamówienia.

Jakie korzyści uzyskam zakładając konto?

Możesz zobaczyć przegląd wszystkich swoich zamówień. Możesz również łatwo zarządzać swoją fakturą i adresem dostawy oraz wybierać spośród nich przy następnym zakupie bez konieczności wprowadzania nowych informacji.

Jak mogę otrzymać kopię rachunku?

Dziękujemy za złożenie zamówienia! Po złożeniu zamówienia wyślemy Ci e-mail z fakturą. Jeśli nie otrzymałeś faktury, daj nam znać tutaj, a my chętnie wyślemy ją ponownie.

Gdzie znajdę przegląd moich zamówień?

Przegląd swoich zamówień możesz znaleźć tylko wtedy, gdy utworzyłeś konto. Przegląd można znaleźć w sekcji konta.

Czy można zmienić zamówienie po jego złożeniu?

Niestety, nie można zmienić zamówienia po jego przetworzeniu. Jeśli chcesz zamówić więcej przedmiotów, złóż nowe zamówienie na te przedmioty. Jeśli chcesz anulować niektóre przedmioty, skontaktuj się z nami, a my Ci pomożemy.

Co mogę zrobić, jeśli chcę anulować zamówienie?

Skontaktuj się z nami, a postaramy się pomóc Ci anulować zamówienie.

Jak mogę zmienić adres dostawy po złożeniu zamówienia?

Zazwyczaj nie możemy edytować ani aktualizować Twojego adresu wysyłki po przetworzeniu zamówienia. Zawsze możesz się z nami skontaktować, aby zobaczyć, co możemy dla Ciebie zrobić.

Płatność

Jak mogę otrzymać kopię rachunku?

Dziękujemy za złożenie zamówienia! Po złożeniu zamówienia wyślemy Ci e-mail z fakturą. Jeśli nie otrzymałeś faktury, daj nam znać tutaj, a my chętnie wyślemy ją ponownie.

Czy mogę zapłacić po otrzymaniu przesyłki?

Oczywiście, że możesz! Wystarczy wybrać Klarna jako opcję płatności. Kwota powinna być zapłacona w ciągu 14 dni od potwierdzenia wysyłki.

Z jakich metod płatności mogę skorzystać?

Za swoje zamówienie możesz zapłacić jedną z poniższych metod płatności:

- Karta kredytowa (Visa, Mastercard, American Express)
- PayPal
- Przelew bankowy (Klarna)
- Zapłać później (Klarna)
- Apple Pay
- Google Pay

Zarządzanie kontami

Jak mogę usunąć swoje konto?

Jeśli chcesz usunąć swoje konto, skontaktuj się z działem obsługi klienta, a my zajmiemy się tym.

Zapomniałem hasła.

To się może zdarzyć i nie jest niczym złym. Wystarczy kliknąć „Zapomniałem hasła” w sekcji logowania, aby zresetować hasło.

Chcę otrzymywać newslettery.

Bardzo się cieszymy!
Możesz wpisać swój adres e-mail w polu w prawym dolnym rogu strony internetowej. Następnie otrzymasz e-mail, w którym musisz potwierdzić subskrypcję. Upewnij się, że sprawdziłeś również folder spam. Po potwierdzeniu wkrótce otrzymasz nasze newslettery.

Jeśli złożysz zamówienie, możesz także zaznaczyć pole „Informuj mnie o nowościach i ekskluzywnych ofertach” znajdujące się pod polem adresu e-mail.

Jak mogę zrezygnować z subskrypcji newslettera?

Możesz zrezygnować z subskrypcji newslettera za pomocą linku na dole każdego otrzymanego od nas e-maila. Jeśli to nie zadziała, skontaktuj się z nami tutaj, a my pomożemy Ci dalej.

Jak mogę założyć konto klienta?

Miło słyszeć, że chcesz założyć konto. Możesz łatwo założyć konto, klikając przycisk konta lub alternatywnie założyć konto podczas realizacji transakcji.

Pielęgnacja skóry

Dla jakich typów skóry przeznaczone są Wasze produkty?

Naszym celem jest tworzenie świetnych naturalnych produktów do pielęgnacji skóry dla jak największej liczby osób, dlatego nasze produkty są odpowiednie dla większości typów skóry. Wszystkie nasze produkty zostały przetestowane dermatologicznie i są odpowiednie dla różnych typów skóry, takich jak skóra sucha, wrażliwa, normalna, tłusta i mieszana. Jeśli interesuje Cię jeden konkretny produkt, zawsze możesz sprawdzić na stronie każdego indywidualnego produktu. Odpowiednie typy skóry znajdziesz w sekcji „Dla kogo jestem odpowiedni”.

Jak długo mogę przechowywać Wasz produkt?

Nasze produkty są dobre przez 2 lata. Datę ważności produktu można znaleźć na spodzie opakowania.

Konsystencja produktu różni się od tej na zdjęciach.

Ponieważ używamy wyłącznie naturalnych składników, niewielkie różnice w kolorze i konsystencji mogą zawsze wystąpić ze względu na produkcję, wysyłkę, przechowywanie lub inne czynniki i zazwyczaj nie ma się czym martwić. Jednak prosimy o kontakt z nami w przypadku jakichkolwiek wątpliwości co do koloru i konsystencji produktu.

Produkt wywołał reakcję na mojej skórze. Co mogę zrobić?

Prosimy nie używać naszych produktów na podrażnionej lub posiniaczonej skórze. Zalecamy, aby przed użyciem przetestować wszystkie kosmetyki na małym fragmencie skóry.
Podczas stosowania niektórych naszych produktów, na przykład THE C-TOX, możesz odczuwać mrowienie na skórze zaraz po aplikacji. Ta reakcja nie jest powodem do obaw i pokazuje jedynie, że składniki aktywne w produkcie działają tak, jak powinny.

Skład naszych produktów jest całkowicie bezpieczny, a wszystkie zostały przetestowane i zatwierdzone zgodnie z przepisami UE. Ponadto wszystkie zostały przetestowane dermatologicznie i zatwierdzone – nawet do stosowania na wrażliwej skórze.

W przypadku wystąpienia długotrwałych podrażnień skóry lub zaczerwienienia, należy natychmiast zmyć produkt. Zalecamy również, aby w takim przypadku udać się do dermatologa w celu oceny potencjalnych alergii i nietolerancji.

Czy produkt mogą stosować matki karmiące piersią i kobiety w ciąży?

Zalecamy kobietom w ciąży i karmiącym skonsultowanie się z ginekologiem przed użyciem. Jeśli chcesz użyć naszego produktu u dziecka lub niemowlęcia, skonsultuj się wcześniej z lekarzem rodzinnym.

Cierpię na chorobę skóry. Czy mogę stosować Wasz produkt?

Nasze opracowywanie produktów oraz nasze testy opierają się na normalnej skórze. Jeśli cierpisz na chorobę skóry, alergie lub inne problemy dermatologiczne, przeczytaj uważnie składniki i skonsultuj się z dermatologiem w razie wątpliwości.

Składniki

Czy nasze składniki są naturalne?

Produkcja naturalnych produktów do pielęgnacji skóry była jednym z głównych motywów, które doprowadziły do ​​założenia Yepoda. Naturalne składniki są zatem dla nas podstawową wartością i kluczową cechą wszystkich produktów Yepoda: Wierzymy w produkty do pielęgnacji skóry bez silikonów, parabenów, formaldehydu, sztucznych barwników, PEG-ów, olejów mineralnych, mikroplastiku, siarczanów i syntetycznych zapachów.
Wszystkie nasze składniki są pochodzenia naturalnego i oczywiście zostały przetestowane i zatwierdzone zgodnie z przepisami UE. Ponadto wszystkie nasze produkty zostały przetestowane dermatologicznie – nawet dla skóry wrażliwej.
Pełną listę składników każdego produktu można zobaczyć na odpowiedniej stronie produktu. Tutaj można również zobaczyć dodatkowe informacje o składnikach i dlaczego wybraliśmy je dla danego produktu.

Czy Wasze produkty zawierają silikony lub podobne składniki?

Nie, wszystkie nasze produkty nie zawierają silikonów, parabenów, formaldehydu, sztucznych barwników, PEG-ów, olejów mineralnych, mikroplastiku, siarczanów ani syntetycznych substancji zapachowych.
Pełną listę składników każdego produktu można zobaczyć na odpowiedniej stronie produktu. Tutaj można również zobaczyć dodatkowe informacje o składnikach i dlaczego wybraliśmy je dla danego produktu.

Jakich perfum używacie?

Wszystkie zapachy, które są używane w naszych produktach zostały starannie wybrane ze względu na ich właściwości. Wszystkie są pochodzenia naturalnego i bazują wyłącznie na olejkach eterycznych.

Czy Wasze produkty są wytwarzane w Korei?

Tak, wszystkie nasze produkty do pielęgnacji skóry są produkowane w Korei, gdzie współpracujemy ze starannie wybranymi ekspertami K-Beauty. Oczywiście wszystkie nasze produkty są produkowane i testowane zgodnie z przepisami UE.

Zrównoważony rozwój

Czy opakowania są ekologiczne?

Wszystkie nasze produkty pakowane są w szklane słoiki, a nie plastikowe, a do pakowania i wysyłki wykorzystujemy materiały pochodzące z recyklingu.

Czy Wasze produkty nie są testowane na zwierzętach?

Od 11 marca 2013 roku sprzedaż i import kosmetyków testowanych na zwierzętach są nielegalne.
Nie tylko z tego powodu, ale również z powodu naszych osobistych i korporacyjnych wartości, nie mamy możliwości testowania naszych produktów na zwierzętach. Żaden z naszych produktów nie był testowany na zwierzętach i nigdy nie będzie testowany na zwierzętach!
Oczywiście nadal zapewniamy, że nasze produkty są bezpieczne w użyciu i testujemy je zgodnie z obowiązującymi przepisami UE. Ponadto wszystkie nasze produkty są testowane dermatologicznie.

Czy produkty są wegańskie?

Tak, wszystkie nasze produkty są odpowiednie dla wegan.

Jak zrównoważony jest proces produkcji i wysyłki?

Nasze produkty są oparte na naturze, a jej ochrona jest dla nas bardzo ważna. Dlatego od samego początku produkujemy nasze produkty tak świadomie, jak to możliwe: nasze kosmetyki są całkowicie wegańskie, nie są testowane na zwierzętach i pakowane w ekologiczne szklane słoiki zamiast plastikowych. Ponadto współpracujemy z partnerami, którzy mogą pomóc nam pozostać wiernymi naszym wartościom: DHL GoGreen umożliwia nam wysyłanie wszystkich paczek Yepoda w sposób neutralny dla klimatu i oczywiście wszystkie są pakowane w możliwe do recyklingu paczki.

Ponadto chcemy przyczynić się do przyszłości naszej planety: Dlatego zobowiązaliśmy się do odwdzięczenia się Ziemi i przekazania 1% naszych przychodów na starannie wybrane projekty środowiskowe. Możesz dowiedzieć się więcej na ten temat tutaj. Staramy się uczyć i stawać się każdego dnia odrobinę lepsi – więc jeśli masz jakieś pomysły, jak możemy się poprawić, daj nam znać.

Koreańska rutyna pielęgnacyjna

Czy muszę wykonać wszystkie kroki?

Każdy krok koreańskiej pielęgnacji skóry ma swój własny cel i funkcję, dlatego kompleksowe podejście jest najskuteczniejsze. Ale ponieważ każda skóra jest inna, zalecamy odkrycie, co działa najlepiej dla Ciebie i oczywiście możesz również dodać dowolny produkt Yepoda do swojej istniejącej rutyny. Więcej informacji na temat koreańskiej pielęgnacji skóry, poszczególnych kroków i ich celu znajdziesz tutaj.

Jak mogę mieć pewność, że poprawnie wykonuję te kroki?

Nasz kompletny przewodnik po koreańskiej pielęgnacji skóry, poszczególnych krokach i ich celu znajdziesz tutaj. Nie zapomnij: koreańska pielęgnacja skóry ma być korzystna dla Twojej skóry, ale jednocześnie ma być przyjemnością, małym momentem na dbanie o siebie, który tworzysz dla siebie. Nie spiesz się i ciesz się codzienną pielęgnacją skóry jako małą ucieczką.

Co mogę zrobić, skoro nie są dostępne wszystkie produkty odpowiadające poszczególnym krokom?

Pracujemy nad rozwojem nowych i ekscytujących produktów, aby móc zaoferować Ci produkty do kompletnej pielęgnacji już wkrótce – damy Ci znać jak najszybciej! Jeśli chcesz, zapisz się do naszego newslettera. Ale oczywiście możesz również łączyć nasze produkty z produktami innych marek, aby uzyskać kompleksową pielęgnację skóry.

Opinie i recenzje

Jak mogę wystawić opinię o produkcie?

Uwielbiamy otrzymywać opinie na temat naszych produktów! 14 dni po otrzymaniu zamówienia otrzymasz od nas e-mail, w którym możesz nam przekazać swoją opinię. Alternatywnie, możesz zostawić swoją opinię w dowolnym momencie bezpośrednio na stronie ze szczegółami produktu na naszej stronie internetowej.

O czym należy pamiętać, wystawiając opinię na temat produktu?

Najważniejsze: bądź szczery! Twoja opinia ma pomóc: dla nas Twoja opinia jest ważna, aby dalej rozwijać nasz asortyment i produkty. Dzięki swojej opinii pomagasz również nowym klientom, którzy są zainteresowani produktami Yepoda, ale jeszcze ich sami nie wypróbowali.

Dlatego te punkty są najbardziej interesujące do podzielenia się: Jakie jest odczucie produktu na skórze? Jak podoba Ci się zapach produktu? Jak czuje się po nim skóra? Czy produkt był łatwy w użyciu? Czy było coś, co nie podobało Ci się w produkcie? Co najbardziej Ci się podoba w produkcie?

Inny

Masz jakieś pytania?

Możesz się z nami skontaktować przez naszą stronę kontaktową! Z przyjemnością Ci pomożemy.

sklep Flag of your location

Twój koszyk jest pusty